✿ Status Night Furry ✿

(◕‿◕)

Monday, November 4

25 oct 2013

Assalamualaikm ^^. Fira nak bagitahu apa berkenaan dengan tarikh tu? Dinner untuk pengawas SMK Perlis dekat Putra Palace. Themenya Night with thousands star and thousands character, do you get it? Malam tu, ada banyak acara. Cabutan bertuah, pijak belon, tiup belon, makan? eh hahaha. Acara makan tak termasuk ye -,- Lg apotah fira kerja makan ja dkt situ, makan nasi ayam, lepastu ambik rojak pulak, then ambik ice cream. Hihi :3 Sendat baju -,- hoho. Fira taktau la yg fira pakai baju watak apa, yang fira tau just be myself malam tu -..-'. Yang paling syoknya, kawan fira semua dapat cabutan bertuah? Act, fira? Why why why not me? -____________- Masa firah sabar :3 Mungkin aku tak bertuah malam ni -,- haha XD Then elok ralek dok bergelak dengan kawan terdengar Jonathan pengurus upacara tu ckp "The best dress boy for tonight is........ Lee Yong Sheng annd the best girl for tonight is...... Dzafirah Dzulkarnain". Time ni lah fira stop laughing -,- Jadi blurrrr, and takpa okay sikit pun tak segan bangun dari kerusi perg atas pentas sempat lg Sheng kata "kenapa kamu jugak? aduh nanti amin jeles oo, dia tumbuk saya nanti mampos saya" Haha poyo lah then ambiklah present yg diorang bg tu. Bg pun mug -,- aku lebih suka dpt makanan lg drpada mug tu. Errr :3 ahhaha. Apapun, itulah luckynya aku mlm tu. Oh, Bigger Thank's for my mom and my m.long :) this is idea from them to made my dress in one day for one night o.O" Apa aku merepek aku taktau -.- faham pi jelah. Em kay, babai :D

Lee Yong Sheng & Fira


Feby, Aimi, Fira & Fatin