✿ Status Night Furry ✿

(◕‿◕)

Friday, September 28

This guitar is mine

Ohai :) Assalamualaikum. Jumaat 28hb9 Fira hangout dgn Tasya, Azreen & Tikah. Act, kitorang lama dah tak hangout -_- Entah tasya tu mimpi apa ajak fira hangout skali ;p. Muehehe :3 weh, lek jgn terasa tasya. Aku tau hg RINDU aku :3 ohohohoh. Apa? Ha, nak muntah? muntah la -,- Tak kesah pun. Lgpun aku tau, azreen tu pun mesti rindu aku jugak kan kan? Heh, azreen hg kalau aku tny hg rindu aku ke tak hg mesti jwb tak en? Padahal dok "dlm" to ha rindu tak sangga. Nvm, harini kan kan kitorang tak janji apa-apa pun nak pakai baju warna apa "purple". Dua beradik to gi ambil fira dekat ruma nek fira diorang pakai shirt tudung warna purple, smp dkt berek polis nk ambik tikah pun purple jugak -__________- okfine :/ diorang tiru aku lah tu ;p. Hoho. Weh, fira ni "gemok" sgt ka huh?!! Ramainya tegur fira dah gemok :3, rasa mcm nak kelupoq ja bila diorang kata kt fira mcm to -..-'. Fira tau fira mkn banyak, tak berhenti, mau mkn tak ingat dunia apa lg? Ah, sokaylah. Diorang to ha saja dok bt teruk kata aku ni gemok. Nanti kurus balik la tu..... <--- Nak bg sedap hati puny pasal ;p. Eha, lgpun training olahraga bulan depan start dah. Mestilah turun balik berat badan ni kan kan? Tapi berlari pun kena jaga mkn jugak. Mau lari makan pun banyak, tobat tak jd apa :{ Hmmm, hmmm. Start minggu depan diet lah :) Boleh caya ka kt minah ni? Ah, don't try to trust me -.-' tak mungkin fira nak diet. Tengok makanan depan mata ha mulalah nk mkn. Fuhahaha, mcm org tak mkn 4taun uh :3. Ok, tak suka sgt story babtu -..-' menakutkan (gemok).